Avatar billede peterjohn Nybegynder
02. maj 2009 - 21:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke logge på min Hotmail

Jeg var inde for at ville nulstille min adgangskode hos Hotmail og fik lavet en ny adgangskode. Alt virkede og kunne uden problemer logge ind på Msn og Hotmail, indtil jeg fik en del mail fra Microsoft at jeg skulle bekræfte nulstilning. Jeg bekræftede så nulstilning fordi Microsoft blev ved med at sende mig mail konstant, og efter min bekræftelse kan jeg ikke længere logge mig ind på Hotmail eller msn uanset hvad adgangskode jeg skriver. Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede peterjohn Nybegynder
03. maj 2009 - 14:01 #2
Jeg fik det til at virke. Jeg gik ind til msn og under hjælp læste jeg hvordan og hvorledes hvis jeg glemte min adgangskode. Problemet er bare om jeg skal ignorere Microsoft angående nulstilning? for Microsoft bliver ved med at bede mig om at nulstille min adgangskode, nu hvor jeg fik lavet en ny og vil ikke slette min nye adgangskode
Avatar billede peterjohn Nybegynder
07. maj 2009 - 09:26 #3
MichaelWJ-IT: Vil du ligge et svar så jeg kan give dig point?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
07. maj 2009 - 14:47 #4
ok..