Avatar billede zanderk Nybegynder
27. april 2009 - 21:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

brænd backup spil wii

hej jeg har købt en wii og har prøvet legend of zelda hacket og har kikket lidt på backup launcheren og vil hører om der er nogen der har fostand på at brænde wii spil.

jeg har prøve at brænde nogle backup spil men det er ikke lykeds særlig godt nogen der kan hjælpe.
Avatar billede superanden Nybegynder
27. april 2009 - 21:25 #1
Det er vigtigt at du brænder dine spil på kvalitetsskiver dvd skiver. F.eks. Verbatim har jeg haft held med (ellers googel for at finde andre mærker)

Samtidigt må du ikke brænde din skiver på maks hastighed. Jeg plejer at have held med at skrive dem med 2x speed.

Har dog altid brugt backup spil gennem en modchip så har ikke prøvet twiligt hacket men det skulle være de samme forudsætninger for skiverne.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
27. april 2009 - 21:33 #2
Jeg skal gøre opmærksom på at Eksperten.dk ikke må anvendes til debat om piratkopiering.

Se http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

Jeg citerer:

Det er ikke tilladt at:

- spørge efter eller poste indlæg, der omhandler/indeholder:
ulovlig kopiering eller download af ophavsretligt beskyttet materiale.

- efterspørge alle former for cracks, NoCD-patches, modificerede copyright-beskyttede filer og lignende - med mindre filerne kan hentes fra producentens eget websted.

- spørge efter registreringskoder, cd-keys og lignende. Hvis en bruger hjælper med dette eller får hjælp til dette, vil IDG Danmark hjælpe med at efterspore personen, såfremt Politiet eller den relevante myndighed anmoder om det.
Avatar billede justrace Novice
27. april 2009 - 22:28 #3
... tak lars. :)

...og dem der både laver og dem der bruger piratspil, er skyld i at alle os andre, skal give omkring en plovmand for et spil, som uden de nærige s.......... ville koste det halve!!!

Ikke nok med det, er det tyveri, som burde anmeldes.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2009 - 22:32 #4
Hvor står der det er piratsoftware?
Avatar billede zanderk Nybegynder
27. april 2009 - 23:04 #5
jeg sagde ikke noget om nogle pirat kopier men at jeg gerne ville prøve at lave en kopi af mit eget spil. da min cd ikke har det så godt længere.

ps. dette sted var nok ikke det rigtige sted at søge da jeg leder efter en tutorial til det og ikke kun en lille hjælp. men i skal dog alle have tak for at prøve.
Avatar billede swiatecki Novice
28. april 2009 - 00:11 #6
Ligeledes kan man bruge backuppen af CD'en til at indlæse den på sin PC og spille Wii spil i 720p ;)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
28. april 2009 - 20:13 #7
Hvis det bare handler om at tage backup af sine egne spil så undskyld jeg selvfølgelig irettesættelsen.

Jeg hæftede mig bare ved at det handlede om "legend of zelda hacket". Og det er fy fy :-)
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2009 - 23:42 #8
en chip i wiien så virker backup spil ellers ikke ,

jeg har HAFT en wii med chip og det virker