Avatar billede bunch Nybegynder
27. april 2009 - 18:57 Der er 3 kommentarer

Hjælp til Explorer 8

Efter instalation af Explorer 8, har jeg problemer med åbning af siden Jyllandsposten. Det tager en halv krig og Browseren fryser indimellem, venter jeg længe nok kører det ok. Sådan har det ikke været tidligere er der måske nogle parameter jeg skal stille på?
Avatar billede perhol Seniormester
27. april 2009 - 19:12 #1
Har du prøvet med kompatibilitetsvisning?

Du får siden til at køre i kompatibilitetsvisning ved at trykke på ikonet der ligner et overrevet dokument lige til højre for adresselinjen.
Avatar billede hr__hallandsen Nybegynder
27. april 2009 - 19:24 #2
Hmm, det problem har jeg ikke ...
Avatar billede gah1 Nybegynder
30. april 2009 - 17:38 #3
Har du både Windows Defender samt Bullguard anti spywareprogram kørende på computeren?

Jeg har nemlig samme problem og fundet ud af at ved opstart starter Bullguard spyware chekningen selv om at jeg har afkrydset at den ikke skal starte.

Hvis du åbner Defender så kan du se om de 2 programmer begge er startet op.

M.v.h.