Avatar billede julemandenb Nybegynder
26. april 2009 - 17:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Visual basic express 2008 for begynder

Heeej,
Ja nu er klokken så blevet 17:04 og jeg har siddet på min flade R*v siden klokken 15:30 for at finde gudes til VB express 2008
Jeg har aldrig nogensinde set programmet før dog kun hørt en del om det ;D'

Jeg aner simpelhen ikke hvad jeg skal søge under
Nogle forslag ?

M.v.h
Mikkel Bering
Avatar billede arne_v Ekspert
26. april 2009 - 17:17 #1
Får du ikke en masse hits hvis du søger på :

VB.NET tutorial
VB 2008 tutorial

?
Avatar billede moskms Nybegynder
26. april 2009 - 20:07 #2
Ja man bliver jo ikke nogen Bredballe ved at sidde på den flade, måske var det en ide at de bevægede dem hen til deres Computer.!
Avatar billede julemandenb Nybegynder
26. april 2009 - 21:00 #3
Arne_v
Det vil jeg prøve, har kun prøvet med guids Osv. da jeg ikke kunne huske hvordan man stavede til *tutorial* :I
Avatar billede julemandenb Nybegynder
10. maj 2009 - 01:14 #4
Problemet er løst
Avatar billede julemandenb Nybegynder
06. oktober 2009 - 19:53 #5
Lukket!