Avatar billede Tossekenni Nybegynder
26. april 2009 - 11:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mobil HTC Touch Diamond

Hej experter.

vil lige høre om denne mobil "HTC Touch Diamond" er langsom og ikke er så god i det der touch? er der nogen som har en som ved om det passer.? :)
Avatar billede ghettoadam Nybegynder
26. april 2009 - 11:37 #1
Da det er en windows mobil, skal du forvente en lidt langsommere reaktion, end du for eksempel ville have fra en "normal" mobil.

Men det er forskelligt hvordan folk oplever det, der kan laves en masse "tweaks" så den bliver hurtigere, uanset hvad du gør, så skal du slukke din HTC helt fra tid til anden, da alle windows mobiler ikke er så flinke til at lukke programmerne ordenligt ned.

Hvis du søger lidt på google og bruger følgende søgeord
mobiltest htc diamond så kan du finde et par danske test af den.

Jeg har selv haft den i en kort periode, og grunden til at jeg gik af med den, var batteritiden.    Den var simpelthen for dårlig, jeg kunne ikke få min Diamond til at holde mere end 1 dag.
Avatar billede Tossekenni Nybegynder
26. april 2009 - 11:45 #2
Ok Tak havde du svært ved at skrive smsér? :)
Avatar billede keysersoze Guru
26. april 2009 - 11:48 #3
Har selv en Diamond og den slår alle øvrige mobiler jeg har haft - jeg føler ikke at hastigheden er et problem, men har man lige siddet med en iphone kan man kan mærke at den reagere lidt anderledes.

Batteritiden har jeg ikke det store problemer med - 4-7 dage mellem hver opladning er vist det normale for mig medmindre jeg bruger den som navigation, men der er selvfølgelig stor forskel fra person til person hvordan man bruger den og dermed også batteritiden.
Avatar billede Tossekenni Nybegynder
26. april 2009 - 11:52 #4
ok hvad så med at skrive smsér er det et stort problem? :)
Avatar billede ghettoadam Nybegynder
26. april 2009 - 11:58 #5
Nej det var ikke noget problem for mig, da jeg igennem mange år har haft trykfølsomme skærme, men hvis det er den første windows mobil, og samtidigt den første med trykfølsom skærm, så kan det godt være lidt "træls" i starten.    Der er dog forskellige muligheder, for at sætte tastaturet op.  Det kan sættes så det er et "qwerty" tastatrur, eller som en standard tastattur som man kender fra alle andre mobiler med t9 ordbog.
Avatar billede Tossekenni Nybegynder
26. april 2009 - 12:09 #6
Ok Tak