Avatar billede bas Forsker
26. april 2009 - 10:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows kan ikke finde filen

Hej

Jeg bruger Windows Vista, Windows Vista Mail og internet Explorer 8.

Jeg er begyndt at få beskeder om, at Windows ikke kan finde vedhæftede filer - se besked på http://www.detour.dk/billeder/win_ikke_finde.jpg

Det sker ret ofte, og jeg kan ikke helt finde ud af, hvorfor.
Hvis jeg lukker mailprogrammet og derefter åbner det igen, plejer
problemet at være løst, men det kan da ikke være rigtigt, at man skal det.

Jeg kan uden problemer gemme den vedhæftede fil, men det andet skal da også være muligt.

Jeg tænker på, om der kan være noget med en cache et sted, der skal ændres / tømmes? Jeg har i IE 8 været under Funktioner > Internetindstillinger > fanebladet Generelt > klikket på knappen Indstillinger ud for Browserdata og her prøvet at sætte prikken forskellige steder, men jeg synes ikke, at det ændrer noget.

Jeg har dog ikke prøvet at slette cookies - måske skal jeg prøve det? Er det alle cookies, der skal slettes i så fald?

Er der noget med, at man kan gøre, så cookies slettes automatisk fremover?

Jeg ved jo ikke, om det er det med cookies, der skaber problemet, så hvis nogen har nogle bud, skal de bare sige frem
;-)

Mvh. Martin
Avatar billede vejmand Juniormester
26. april 2009 - 10:47 #1
Prøv at højreklikke på mail-programmet -> Kør som administrator

Det har før løst lign. problemer.....
Avatar billede bas Forsker
26. april 2009 - 16:02 #2
Jeg kører nu mailprogrammet som administrator, men problemet er det samme. Programmet har også været genstartet.

Mvh. Martin
Avatar billede bas Forsker
05. maj 2009 - 09:51 #3
Hej

Jeg har fået at vide, at det kan skyldes en fejl i IE8.

Mvh. Martin
Avatar billede bas Forsker
10. maj 2009 - 15:06 #4
Jeg er ikke blevet klogere end at, det måske skyldes en fejl i IE 8.

Jeg vil lukke spørgsmålet.

Er der nogen, der vil have points?

Mvh. Martin
Avatar billede vejmand Juniormester
14. maj 2009 - 14:51 #5
Nej tak, ikke når det ikke hjalp.....
Avatar billede bas Forsker
14. maj 2009 - 17:14 #6
Ok, så tager jeg dem selv ;-)

Mvh. Martin