Avatar billede wtp85 Nybegynder
25. april 2009 - 19:22 Der er 3 kommentarer

hjælp til opsætning af linksys access point

jeg sider og skal hjælpe svigermor med det trådløse netværk.
svigermor har selv prøvet sig frem og har fået lavet en konfiguretion uden at få skrevet netværksnøglen ned.
jeg vil så brøve at geninstalere denne AP. men nu kan jeg ikke få kontakt til den.
jeg bruger XP
er der nogle af hjer der ved hvordan jeg eventuelt geninstalere den. så det trådløse kommer til at virke igen
Avatar billede zero_lock Nybegynder
25. april 2009 - 20:15 #1
omme bag på er der eb lille reset knap hold den inde i 20 sek...

nu resætter du routeren, det tager lige 1-2 min inden den er klar igen efter det.. er det bare at sætte computeren til i lan-delen (IKKE WLAN) log ind  i web interfacet på ipèn 192.168.1.1 password er admin

uden at vide mere til din router kan jeg ikke beskeive mere om hvordan sætte den på..
Avatar billede wtp85 Nybegynder
26. april 2009 - 00:47 #2
det er ikke en router. det er en access point. som jeg sætter til for at få tråløs net.
Avatar billede justrace Novice
26. april 2009 - 01:44 #3
Du skal stadig bruge kabel, og gøre det på samme måde som en router.