Avatar billede dennism Nybegynder
25. april 2009 - 16:19 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Webhotel: Linux og Windows samlet?

Hos f.eks. sufttown kan man vælge enten et Advanced Windows eller et Linux webhote, hvor man kan knytte 10 domæner. Som jeg forstår deres produkt, er det enten eller. Findes der en udbyder, som tilbyder en webhotel hvor man kan tilføje flere domæner og for hvert enkelt domæne kan vælge, om det skal være et Linux eller et Windows hotel?

På forhånd tak for svaret.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. april 2009 - 17:33 #1
Hej..

Kan du bruge et Web Hotel som kan kører begge dele
som er Linux baseret?
Avatar billede justrace Novice
26. april 2009 - 02:58 #2
dandomain.dk
Avatar billede it-dk Nybegynder
27. april 2009 - 19:37 #3
Hej

Hos www.unitspeed.dk (http://www.unitspeed.dk/webhotel/unix.htm) kan du anvende unix/linux og windows på samme domæne med deres cluster system. Jeg bruger dem selv. Jeg fik et tilbud fra dem da jeg har flere domæner hos dem.
Avatar billede dennism Nybegynder
09. juni 2009 - 10:48 #4
Jeg fandt desværre ikke noget som passede :( Vil I smide et svar?
Avatar billede it-dk Nybegynder
09. juni 2009 - 11:50 #5
Hej

Det var da trist at vi ikke kunne være til meget hjælp.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. juni 2009 - 02:09 #6
Prøv at kigge her..

LINK http://www.latestdot.dk/