Avatar billede mr.intel Nybegynder
07. juli 2001 - 12:49 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Compaq - afbryd

Jeg har en compaq 4620. Jeg har formateret den og nu er menuen abryd blevet væk! Jeg ville gerne hvis menuen standse computerenkunne få sin egen knap som knappen afbryd. ligesom compaq har lavet det!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juli 2001 - 12:54 #1
Brugte du en win98 eller den recovery disk der fulgte med maskinen?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juli 2001 - 12:57 #2
quick restore hedder den vist.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juli 2001 - 12:59 #3
mr.intel>>Pas på med at lave noget som det her:
http://www.eksperten.dk/spm/87160
Folk bliver let irriterede i varmen og så er det slut med at få hjælp.
Avatar billede mr.intel Nybegynder
07. juli 2001 - 13:04 #4
Jeg bruge win98 og format c: i dos. Men du må undskylde det andet :) Håber det er i orden
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juli 2001 - 13:13 #5
Du skal bruge recovery cd\'en der fulgte med, den vil genskabe det som du ønsker det.

Er det til knapperne på dit keyboard?
Avatar billede mr.intel Nybegynder
07. juli 2001 - 13:15 #6
Nej, jeg har formateret min computer med format c: installeret win98 ognu vil jeg gerne hvae at standse computeren kunne komme op som en knap i sm
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juli 2001 - 13:15 #7
Presario Easy Access Keyboard Drivers Supported Operating Systems: Windows 98
ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp11501-12000/SP11747.exe

Avatar billede mr.intel Nybegynder
07. juli 2001 - 13:16 #8
kna det ikke gøres ved hjælp af regedit?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juli 2001 - 13:17 #9
en knap i sm????
Avatar billede mr.intel Nybegynder
07. juli 2001 - 13:17 #10
ja eller en som luk computeren.
Avatar billede mr.intel Nybegynder
07. juli 2001 - 13:18 #11
sm står for start menu
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juli 2001 - 13:20 #12
Du finder de få drivere der er til din maskine her:
http://web14.compaq.com/falco/sp_list.asp
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juli 2001 - 13:21 #13
Du kan enable powersave funktionen, i bios og i windows, det plejer at kunne enable/disable den knap i windows.
Avatar billede mr.intel Nybegynder
07. juli 2001 - 13:22 #14
Hallo, kan jeg ikke lave det med regedit
Avatar billede mr.intel Nybegynder
07. juli 2001 - 13:23 #15
Kan jeg ikke flytte standse computeren op som en knap i start menuen?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juli 2001 - 13:27 #16
Jo du kan lave en masse med regedit. Men jeg kan ikke guide dig. Hvorfor vil du have den som en knap, det er meget sandsynligt at det er noget compaq software det gjorde det før. Og er shut Down (eller hvad det hedder i den danske version) ikke godt nok?
Avatar billede mr.intel Nybegynder
07. juli 2001 - 13:28 #17
Det er det også Men så for du jo ingen point nu!
Avatar billede mr.intel Nybegynder
07. juli 2001 - 13:32 #18
Slut!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juli 2001 - 13:35 #19
mr.intel>> points betyder intet og da slet ikke så lidt. Men vil du ikke have en knap der er som det der allerede eksistere i windows? Og hvorfor så ikke lige så godt bruge den på keyboardet hvor jeg har givet dig linket til softwaren.

Jeg tror sgu ikke helt at jeg ved hvad det er for en knap du vil have, for mig lyder det som om at du vil have den der allerede eksister i start menuen, og så kan man jo undres, for medmindre du ikke kan engelsk så er den knap der, noget andet er at den knap du efterlyser allerede eksistere på dit keyboard hvis du installere den rigtige software, men det er heller ikke den du vil have.

Ved du selv hvad du vil?
Avatar billede mr.intel Nybegynder
07. juli 2001 - 13:39 #20
Jeg vil have en knap somk hedder afbryd ovenover den som hedder luk computeren. Abryd skulle kunne gøre det samme som det punkt i luk computeren standse computeren! Har du så forstået. Kan du Hjælpe mig ?

mr.intel
Avatar billede mr.intel Nybegynder
07. juli 2001 - 13:40 #21
Jeg har ikke nogen knap på tsataturet
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juli 2001 - 14:01 #22
Det er en software der kommer fra compaq, den har du ikke fordi du ikke har kørt din recovery disk! Det kan da ikke være så svært at forstå. Nej jeg kan ikke hjælpe dig.

Men lyder underligt at du ikke har sådan en knap på dit keyboard, det står der ellers som standart udstyr ved Compaq.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juli 2001 - 14:03 #23
http://www.compaq.dk/derhjemme/produktkatalog/classics/4620.asp

Tastatur og mus:
Tastatur::
Compaq Tastatur
Mus:
Compaq mus med 2 knapper
--------------------------------------------------
Genvejstaster:

Standby:
Dvale / vågn op
Internet:
Let Internet
Lydstyrke:
Lydstyrke op
Lydstyrke ned

Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2001 - 14:05 #24
Den ligger inde på c drevet  i mappen compaq, hvor du kan installerer den fra igen.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juli 2001 - 14:29 #25
Kharder>> Ikke når han har installeret win98!! Han har ikke brugt Recovery CD\'en.
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2001 - 17:15 #26
Nej selvfølgeligt, men her skal man jo være smart og overføre denne mappe inden, hvis man vil installere win98 fra bunden af og ikke opgradere. Ved alm opgradering til win98 forbliver mappen indtagt. De skulle nu heller ikke undre mig om man ikke kan finde mappen på RC CD\'en
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juli 2001 - 19:40 #27
kharder>> korrekt. ;-)