Avatar billede mikkelthoegersen Nybegynder
23. april 2009 - 23:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Styre Winamp fra min tastatur.

Jeg har nogle "musikknapper" på tastaturet af min bærbare Dell, altså "stop, play, forward.... osv"-knapper, som kun virker med Windows Media Player. Er det ikke muligt at bruge dem med Winamp også? Hvordan kan sådan noget indstilles??
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
23. april 2009 - 23:46 #1
Hej..

prøv at se her..

Winamp musikknapper..
LINK http://www.vidmar.net/weblog/images/posts/WinAmpShortcuts.png

Winamp standard..
� Play, Restart, or Unpause - X or Numeric Keypad 5
� Stop - V
� Stop with Fadeout - Shift + V
� Pause and Unpause - C
� Next Track - B or Numeric Keypad 6
� Previous Track - Z or Numeric Keypad 4

Playlist related
� Search song - J
� Select All - Control + A
� Crop Playlist - Control + Delete
� Sort Playlist by Title - Control + Shift + 1
� Sort Playlist by File Name - Control + Shift + 2
� Sort Playlist by File Path and Name - Control + Shift + 3
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
23. april 2009 - 23:47 #2
minus -�
Avatar billede bumble Praktikant
23. april 2009 - 23:52 #3
Jeg har ikke testet det på nogen vis, men du kan evt. prøve at gå ind i den menu som Michael har smidt et billede af, og så se om du kan bruge dine musik knapper som hotkeys.

Altså markere 'hotkey' boksen, og så trykke på en af dine 'medietaster', hvis den giver et 'output' så er det bare at tilføje hotkeyen, og derefter give den en funktion.
Avatar billede mikkelthoegersen Nybegynder
24. april 2009 - 00:40 #4
Mange tak :) Nu virker det.