Avatar billede wowgamer Nybegynder
23. april 2009 - 21:15 Der er 3 kommentarer

Gamer pc til wow.

Hejsa...

Jeg vil gerne købe en ny pc, som skal bruges til at spille wow (world of warcraft). Jeg har tidligere haft en pc med Windows Vista, og det vil jeg ikke anbefale, så derfor vil jeg gerne købe en pc med Windows XP. Wow bruger rimelig meget grafik og ram. Og jeg nægter simpelthen at købe en Zepto pc mere, da det har været de to sidste pc'er jeg har afprøvet med wow. :)

Håber nogen vil hjælpe...
Avatar billede CCodam Nybegynder
23. april 2009 - 21:19 #1
#0 Gætter på det skal være en bærbar? Kan du ikke gætte hvor meget budgettet er på?
Har du ellers nogen krav til maskinen, fx skærmstørrelse, opløsning, bluray, andre ting?
Avatar billede mnewman Nybegynder
23. april 2009 - 21:47 #2
Det blir en dyr løsning hvis det skal være en gaming bærbar :)
Avatar billede Zome Nybegynder
01. maj 2009 - 14:55 #3
Faktisk, så kræver WoW ikke så meget af en PC. Min mormor har en PC fra 2005 som der kører den helt uden problemer med en Framerate på 17 i snit.

Men jeg ville nok anbefale:

http://topdata.dk/product.asp?product=5670

Og du kan købe XP med SP 2 til den her:

http://topdata.dk/product.asp?product=1482

Og så må du ellers have held og lykke med din nye computer.