Avatar billede soccoro Nybegynder
23. april 2009 - 20:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sælge brugt Acer computer - hvor?

Hej,

jeg står foran at skulle investere i en ny computer, da min nuværende ikke har det så godt længere (og jeg er blevet håbløst forelsket i Mac) :)

Jeg vil i den forbindelse gerne af med min gamle, der har et par smådefekter. Blandt andet blinker skærmen af og til (jeg har fået at vide, at det muligvis er noget med inverteren i skærmen) samt at den venstre musetast på touchpad'en ikke altid reagerer 100%.

Har i nogen ide om, hvor man kan afsætte sådan en computer - og i så fald, hvor meget man kan få for den? Den er næsten 3 år gammel og er udover ovenstående i glimrende stand. Dog står batteriet for en udskiftning, hvilket vidst er standard efter nogle år for de bærbare computere, så vidt jeg kan forstå?

Den har følgende specifikationer:

- Intel Centrino Core Duo T2300E 1.66GHz Processor
- 2GB RAM
- 120GB Hard Drive
- DVD Super Multi Dual Layer Drive
- 17" WXGA+ Widescreen TFT Screen with CrystalBrite Technology and 1440 x 900 Pixel resolution
- NVIDIA GeForce Go7300 256MB TurboCache (128MB Dedicated)
- Gigabit Ethernet and Wireless 802.11a/b/g LAN
- 5-in-1 card reader, supporting Secure Digital, MultiMediaCard, Memory Stick, Memory Stick PRO, xD-Picture Card
- Acer OrbiCam integrated 1.3 megapixel CMOS camera

Jeg håber på et par kvalificerede svar :)

Med venlig hilsen
Jakob Kirkegård
23. april 2009 - 21:24 #1
Avatar billede soccoro Nybegynder
23. april 2009 - 21:31 #2
Hej,

det skal måske lige siges, at jeg pga. de småskavanker som computeren har, hellere vil sælge den til en reparatør/forhandler, hvis det er muligt :)
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2009 - 21:52 #3
Alt hvad du forventer over 300,00 kr. er ren optimisme
Avatar billede soccoro Nybegynder
27. april 2009 - 17:22 #4
Det var godt nok ikke meget :)

Jeg takker for jeres svar. Er der nogle, der vil have points?
27. april 2009 - 17:34 #5
(Mest pga. 'småskavankerne')

(Ikke P. her...)