Avatar billede apex Nybegynder
23. april 2009 - 13:43 Der er 4 kommentarer

Lenovo er det IBM?

Hej,

Dengang IBM computere kom til at hedde Lenovo, var det så et produktskift, eller er det nuværende Lenovo mærkes produkter med IBM kvalitet?
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. april 2009 - 13:54 #1
Tror nogle modeller bliver produceret i Kina og det har intet med IBM's kvalitet at gøre. Du kan vel have som tommefingerregel: Man får det man betaler for.
Avatar billede melieha Nybegynder
23. april 2009 - 14:03 #2
Hvis du køber tilsvarende modeller (På bærbare modeller må det være T, R og X) så er kvaliteten stadig på et flot niveau, og over konkurrenterne IMO :) Men deres nye billige serier er ikke meget mere værd en tilsvarende konkurrenter.

Der er selvfølgelig delte meninger omkring, om kvaliteten er faldet.
Jeg forhandler skidtet, og kun det på den bærbare side, da jeg fortsat oplever så tæt på 0 problemer som man kan, og det har jeg endnu ikke set andre mærker der kan præster.
De nye modeller er selvfølgelig anderledes, men jeg synes bestemt ikke at de er værre.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
23. april 2009 - 22:49 #3
jeg mener at havde fået atvide at Thinkpads er lavet af IBM, og Ideapads er lavet af lenovo, hvis ikke jeg tager helt fejl..
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
23. maj 2009 - 00:28 #4
var det svar nok?