Avatar billede the-ripper Nybegynder
07. juli 2001 - 02:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

cs hjælp

jeg har hentet counter strike ver 1.1 men når jeg starter cs kommer den bare ind i den gamel half life menu med der er kommet en knap i venstre top hvor der står console og hvis jeg klikker på den står der bare noget om en manglende dll som er der hvad går jeg?
i får fler point for det cd 200 point når jeg har fler
Avatar billede kapla Nybegynder
07. juli 2001 - 02:13 #1
Forkert kategori!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. juli 2001 - 02:17 #2
Hjælp ham ikke.....

Han har ca 20 åbne spørgsmål
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. juli 2001 - 02:27 #3
Så se dog for f..... at få lukket dine spørgsmål, ikke fordi jeg ikke vil hjælpe dig. men systemet er nu engang bygget op sådan.

Skid hul i du ingen point har, folk vil gerne hjælpe, men det er lidt at tage pis på folk med 15-20 åbne spørgmål.

Hver gang du opretter et spørgsmål, (uden at have lukket alle de andre) vil jeg kopiere dette, og sætte det på siden.
Avatar billede the-ripper Nybegynder
07. juli 2001 - 02:27 #4
til eric-pedersen
hvordan lukker jeg de andre spm
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. juli 2001 - 02:31 #5
ved at acceptere svarene som du har fået.

har du spørgsmål hvor du ikke har fået et svar du kan bruge, så svarer du selv og accepterer dit eget svar.

MEN GØR DET KUN HVIS DU IKKE KAN BRUGE SVARENE TIL NOGET
Avatar billede cooliceman Nybegynder
07. juli 2001 - 08:54 #6
Har du opdateret dit half-life til den nyeste version?
Hvis ja så gå ind i egenskaber (properties) for genvejen i stien skulle der gerne stå noget lignende dette:
C:\\sierra\\half-life\\hl.exe -games cstrike -console
Avatar billede the-ripper Nybegynder
07. juli 2001 - 11:24 #7
til cooliceman
ja der står lignende dette:
C:\\games\\half-life\\hl.exe -games cstrike -console
men hvad kan jeg bruge det til
Avatar billede the-ripper Nybegynder
07. juli 2001 - 11:49 #8
h