Avatar billede steelman Novice
23. april 2009 - 09:13 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Memorykort

Hej,

Jeg er pt. ude og rejse og har nogle gange vaeret paa in internetcafe for at uploade billeder til min blog. Men desvaerre har jeg faaet virus paa mit memorycard til kameraet fra en af disse computere.

Et maaske simpelt og skoert spoergsmaal: Hvis jeg vaelger at skrivebeskytte mit SD-kort inden jeg putter det i computeren, er jeg saa 100% garanteret at der ikke kommer virus paa kortet igen?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
23. april 2009 - 09:30 #1
Hej..

Det vil jeg mene (Hvis der er et kort med LOCK Lås på)

LINK http://www.choiceelectronicsdepot.com/images/BC111798750.jpg
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
23. april 2009 - 09:31 #2
"der" = "Det" -Godmorgen (O:
Avatar billede steelman Novice
23. april 2009 - 09:37 #3
Jep det er det nemlig... Haaber det virker fremover!! :-(
Avatar billede SBSlove Nybegynder
24. april 2009 - 13:12 #4
Mit svar er enkelt Køb et ny kort... du kan aldrig vide hvor Viruserne har lagt skidt... hvis kortet er scannet igennem med et rigtig godt antivirus program vil jeg være mere sikker...
Med de priser kort koster vil jeg købe nyt og bruge det gamle som backup hvis du løber tør fra plads på det nye