Avatar billede RexReptiles Nybegynder
22. april 2009 - 19:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger Grafiker

Har nogle af jer links til grafikere?
er her en freelance grafiker?

skal bruge en - og selvfølgelig blir det imod betaling til hvis vi finder en løsning.

mvh jeff :-)
Avatar billede mall Nybegynder
22. april 2009 - 19:52 #1
Hvad skal du have lavet?
Avatar billede sandfaer-andersen Nybegynder
23. april 2009 - 12:00 #2
Jeg er freelance grafiker - se mere på www.sandfaer-andersen.dk eller kontakt mig for yderligere referencer. 87675505 / post@sandfaer-andersen.dk

/Bettina Sandfær-Andersen
Avatar billede pernille2680 Nybegynder
23. april 2009 - 12:54 #3
Hej Jeff!

Dem er der vist mange af :o) men jeg arbejder også som freelance grafiker.

Du er velkommen til at ringe på 22185391 så kan vi se om vi kan finde ud af noget.

Venlige hilsner
Pernille Wahl Christensen
www.manifiq.dk
Avatar billede RexReptiles Nybegynder
23. april 2009 - 16:33 #4
Godt så - jeg skal ha tegnet en slange, en der ligner den på www.rexreptiles.com rigtigt meget - til logoet skal den ha lidt farve og være lidt livlig og til papir skal den være sort på hvid baggrund. tekst osv.. kan jeg selv klare.

jeg har fået et par bud indtil videre som ikke helt levede op til mine forventninger. så kan man ikke tegne skal man ikke forvente at kunne løse denne opgave.
Avatar billede RexReptiles Nybegynder
03. maj 2009 - 22:56 #5
luk