Avatar billede cpuproblem Nybegynder
22. april 2009 - 11:11 Der er 1 kommentar

CTRL nede uden at have den nede?

Hej....

Har siden i dag fået denne besked hver gang jeg åbner word: Windows har bemærket at du holder CTRL-tasten nede, vil du starte Word i fejlsikret tilstand?
Men jeg kan ikke skrive noget ligemeget om jeg vælger Ja eller Nej

Og det sjove er at jeg slet ikke holder den nede
Avatar billede j3ppah Novice
22. april 2009 - 11:17 #1
Er det er normalt tastatur, eller et på en bærbar? hvis det er normalt, kan du lige brække begge ctrl taster op, og se om de sidder fast, (tryk puden nede under)