Avatar billede kiiim Nybegynder
21. april 2009 - 23:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Findes der program hvor jeg kan se en andens skærm

Er der nogen der ved om der eksistere et program, der gør at jeg kan se hvad der sker på en anden persons skærm - over nettet?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
21. april 2009 - 23:17 #1
Hej..

Prøv TeamViewer..

LINK http://www.teamviewer.com/download/index.aspx
Avatar billede Lange88 Nybegynder
21. april 2009 - 23:22 #2
Tight VNC bruger jeg selv i forbindelse med mit studie. Der kan være mange på på én gang, og det er muligt at styre den andens computer (selvfølgelig kun hvis det vælges!). Praktisk hvis der skal hjælpes med noget over afstand
Link:
www.tightvnc.com
Avatar billede inglenook Praktikant
22. april 2009 - 01:08 #3
www.logmein.com har en gratis version der virker knaldgodt. Ingen opsaetning af router eller andet er noedvendigt.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
22. april 2009 - 01:25 #4
Skal dog lige siges at TeamViewer ikke behøver en Installation eller opsætning.
(kan køres direkte med TeamViewer.exe)
er på Dansk.
og er 100 % gratis for private..
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2009 - 07:49 #5
#2
#3
#4

svar funktionen er tiltænkt til pointgivning.
indtil i får et ønske om svar så brug kommentar.
Avatar billede kiiim Nybegynder
22. april 2009 - 07:59 #6
Hey guys,

1000 tak for de mange gode forslag!!! Jeg vil starte med at prøve TeamViewer, da den findes i en dansk version, og det er svigermors computer jeg skal have kig på (så er dansk riiigtigt godt!). ;-)
Avatar billede kiiim Nybegynder
22. april 2009 - 08:28 #7
Er lige nød til at knytte en ekstra kommentar ... nu har jeg afprøvet TeamViewer, og hold da helt op hvor er det et fantastisk og perfekt program!!! Simpelthen perfekt!!!