Avatar billede caand Nybegynder
21. april 2009 - 17:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ipod touch på netværk

Hej..
Jeg kan ikke få adgang til mit netværk med ipod touch.. Har også prøvet med en iphone uden hel.. De vil slet ikke finde det, men de finder naboens?... Jeg vil gerne have ipoden til at arbejde sammen med Itunes... Hvordan gøres det?:)
Avatar billede mjdigital Nybegynder
21. april 2009 - 17:31 #1
1: Måske er det forkert sikkerhed på nettet? :) Prøv at skifte sikkerhed.

2: Arbejde sammen med itunes.. bare connect den med usb kablet :D
Avatar billede caand Nybegynder
22. april 2009 - 13:16 #2
Man skulle kunne få den til at arbejde sammen så man kan bruge den som fjernebetjener:)...
Avatar billede mjdigital Nybegynder
22. april 2009 - 13:24 #3
Kan du også godt :) Kræver det er på samme netværk og du henter et Remote program på App_Store :)
Avatar billede caand Nybegynder
28. april 2009 - 15:03 #4
Problemet var at jeg slet ikke kunne finde netværket:). Men jeg har løst problemet ved at fjerne sikkerhedden fra min router..:) Men da jeg havde fjernet den og fået det hele til at virke kunne jeg sætte sikkerhed på igen, og det virker fejl frit:)
Avatar billede mjdigital Nybegynder
30. april 2009 - 10:26 #5
godt det virker :D præcis samme problem jeg havde sidst jeg prøvede hehe..