Avatar billede roscoe27 Nybegynder
21. april 2009 - 15:33 Der er 7 kommentarer

Ny søgemaskine (smalt segment)

Vi har lavet en ny søgemaskine.

Da vi endnu ikke har fået algoritmen endelig på plads er der ikke så meget at søge på, men mere blot et lille måske nyttigt værktøj, der blev skruet sammen for at udnytte de data vi har.

http://www.limse.com
el.
http://limse.com

Du kan søge på de Google publisher ID'er, der er optaget i DMOZ.

Kom med lidt feedback:-)
Avatar billede mjdigital Nybegynder
21. april 2009 - 16:23 #1
Syntes ikke særlig godt om designet.. ALT for gammeldags, gå efter noget Web 2.0 design eller noget med pæne bokse med runde kanter mm.

Bare en ide :)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
21. april 2009 - 16:29 #2
Den er placeret i den forkerte kategori: http://www.eksperten.dk/spm/Design/Feedback/
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
22. april 2009 - 09:52 #3
Nu du siger det er jeg måske heller ikke så vild med designet. Det vil jeg overveje. Tak.

Hvordan med selve funktionen?
Avatar billede mjdigital Nybegynder
22. april 2009 - 13:25 #4
den gider ikke søge :D
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
22. april 2009 - 14:53 #5
Ah mon ikke. Jeg kan se i loggen, at en taster bogstaver ind?

Som skrevet er det udelukkende publisher ID'er man kan søge efter.
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
23. april 2009 - 08:35 #6
Kan du få det til at virke?
Du kan f.eks. prøve at indtaste 5451795332807790

Siden har også fået nyt design. Bedre eller til det værre ?
Avatar billede mjdigital Nybegynder
13. maj 2009 - 12:44 #7
hejsa igen :) design bedre.. Men stadig ikke helt der endnu...

og fik søgt nu.. Resultatet er fint.. Syntes dog det er noget rodet det der er under.. Prøv at se om du kan skille det noget mere på en eller anden måde..  :)