Avatar billede doublejoble Praktikant
20. april 2009 - 21:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Godt computerblad

Hej Eksperter
Er der nogen, som kender et godt computerblad. Jeg vil ønske mig et abb. i fødselsdagsgave.
Det skal være på et højere niveau end komputer for alle, men Alt om Data er lidt for svært for mig.
Det må meget gerne være engelsk men jeg vil gerne have det på papir, ikke noget internetblad.
Venligst Doublejoble
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
20. april 2009 - 22:03 #1
Hej..

Her er et blad med lidt af det hele..

PC Planet.
LINK http://www.pc-planet-magasinet.dk/

Abonnementsservice.
LINK http://www.aboservice.dk/Subscription.aspx?ProductId=29&OfferId=707
Avatar billede justrace Novice
20. april 2009 - 22:10 #2
Tror ikke der ligger noget mellem de to blade du nævner. Men tror du ikke bare du skal begynde at læse de lidt sværere, og efter et stykke tid æder du det hele råt? Hvis man er vant til K for alle, og deres måde at servere tingene på, kan de andre godt virke lidt indforståede og temmelig tunge i det, men jeg tror det er en vane. Der er jo både det du selv nævner, og PC-world er også et godt blad. Hvilket af de to blade du skal have smidt på ønskesedlen vil jeg ikke udtale mig om, men du kunne jo lade dem begge få en plads, og overlade det til giveren hvilket det skal være. :)
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
20. april 2009 - 22:14 #3
Avatar billede justrace Novice
20. april 2009 - 22:19 #4
>MichaelWJ-IT: Nu har du snart været her længe nok til at vide at svar er noget du blir bedt om når spørger er tilfreds, og ikke noget man lægger når du kun kommer med forslag.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
20. april 2009 - 22:25 #5
justrace >> Fy fy slemme mig (o:
Avatar billede doublejoble Praktikant
20. april 2009 - 22:34 #6
Er der nogen, som kender til nogle gode engelske blade? Jeg læste et sted, at de skulle være bedre end de danske.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
20. april 2009 - 22:45 #7
Prøv at kigge her..

Wired
LINK http://www.wired.com/

Edge
LINK http://www.edge-online.com/

Computer Arts
LINK http://www.computerarts.co.uk/
Avatar billede doublejoble Praktikant
20. april 2009 - 22:53 #8
Ja, Wired - det var måske noget. Det er lidt bredt og gadget-agtigt, men jeg kunne da godt hygge mig med at dykke ned i det blad.
Avatar billede doublejoble Praktikant
21. april 2009 - 17:52 #9
Tak for tippet Michael.
Jeg har skrevet wired på min ønskeliste.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
21. april 2009 - 17:59 #10
(O: