Avatar billede jesper2003 Nybegynder
17. april 2009 - 22:54 Der er 1 løsning

XML i VB.NET hjælp

Hej alle, jeg sidder og roder med noget XML i VB.

Jeg kan godt finde eks. på det rundet omkring men kan simpelthen ikke finde ud af at få det til at funke som jeg gerne vil ha det.

I mit projekt har jeg et listview, den skal hive et navn ud af XML filen og det skal stå i listviewet også når man klikker på den så hiver den en URL ud og smider over i media player.

Præcis som i dette program http://guf4you.dk/glueliv.exe

Det program er dog lavet i C++ og ham der laver det har ikke source koden mere :(

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
18. april 2009 - 22:17 #1
Fandt en løsning ;)