Avatar billede wwwcllucoznet Nybegynder
17. april 2009 - 22:52 Der er 5 kommentarer

c# c++ hjælp =)

hej er helt ny til det med koder det eneste jeg ved er hvordan du laver - i menu ^^ hvad vil i anbefale mig ? vil gerne lave bots og sådan ligne programmer og sener spil :D online spil
(jeg syntes mic er svært at lave det med der fatter jeg ikke noget kun med dev- c++)
hvad anbefaler i mig:
bog? (hvilken)
program? (hvilken)
side? (hvilken)
er ikke så god til english så dansk ville være bedst for mig :p

:D haster ikke på svar men ville være dejligt :d alligevel
Avatar billede arne_v Ekspert
17. april 2009 - 22:58 #1
Kommentar smidt i http://www.eksperten.dk/spm/872047 .

Det er meget meget svaert at blive god til programmering uden at kunne laese engelsk.
Avatar billede wwwcllucoznet Nybegynder
17. april 2009 - 23:01 #2
jeg kan godt lidt english og translater hjælper også lidt........
Avatar billede htmlpower_karlmarx Nybegynder
29. april 2009 - 02:04 #3
Jeg ville prøve:
Hitchhiker's Guide to the Galaxy
ISBN 0-345-39183-7

Den fås både på dansk og engelsk og giver et godt indblik i hele det forunderlige univers.
Avatar billede wwwcllucoznet Nybegynder
30. april 2009 - 14:49 #4
=) ok tak hvordan giver jeg point ??
Avatar billede wwwcllucoznet Nybegynder
30. april 2009 - 14:49 #5
og hvordan lukker mand sager