Avatar billede wwwcllucoznet Nybegynder
17. april 2009 - 22:40 Der er 11 kommentarer

pc lag

hej.. min computer er en msi og den er ikke så gammel igen...
2.33 ghz 2.5 gm ram og jeg har lige formateret min pc.. fordi jeg ikke kunne åbne min konti på grund af en virus som gemte sig i nogle filer.. som hedder useruniti.exe eller sådan noget ^^
jeg er ikke sikker på jeg brugte den rigtige CD men tror jeg fordi har haft 2 computer ... men... når jeg åbner mapper / net sider lagger de lidt hvad gør jeg ?
og den kan heller ikke finde mit net over net kabel (kun over usb) kan i ikke fortælle mig hvad jeg gør fordi gider ikke til at sende bruge 500-700 kr for at få den lavet pls hjælp mig
tak

(p.s den er 1år)
Avatar billede wwwcllucoznet Nybegynder
17. april 2009 - 22:41 #1
og før jeg formateret den virkede det ! lyden gjore ikke den virker nu
Avatar billede Henrik_JS Nybegynder
17. april 2009 - 22:44 #2
Hej, Har du installeret driverne til din computer efter du installerede windows? det lag er højst sansynligt manglende grafikort driver, og det med net stikket, kan også være pga driver fejl, da mange drivere ikke ligger som standard på windows cden.

Tit får man en cd med til både grafikkort, og lan kort(net kort) prøv og se om du kan finde den.

Ellers er det bare om at google navnet på grafikkortert / netkortet og fange en driver derfra :)
17. april 2009 - 22:45 #3
Du mangler sansynligvis en hel del af DRIVERPAKKER + WindowsUpdate + ... + ...

(Så let er det ikke 'bare at geninstal' ... *S* )

Generelt ->
http://www.spywareinfo.dk/manualer/xp-installation.htm +
http://www.spywareinfo.dk/manualer/xp-installation-side2.htm +
http://www.spywareinfo.dk/manualer/xp-opsaetning.htm

http://www.eksperten.dk/artikler/1104

Altså INGEN FORM FOR INTERNETFORBINDELSE undervejs ...
Avatar billede wwwcllucoznet Nybegynder
17. april 2009 - 22:47 #4
ja jeg tror også i har ret om hvad i siger men hvilken version burgte jeg hente ?? har xp (r)
Avatar billede Henrik_JS Nybegynder
17. april 2009 - 22:52 #5
Du kan se hvad enheden hedder ved at højreklikke på denne computer-> egenskaber -> enhedshåndtering under network adapters/netværk og under display adapters.

copy paste og smid den i google, så kan du hurtigt fange den rigtige driver.

Alternative kan du hente everest et gratis diagnoserings program som kan identificere de komponenter for dig.

http://majorgeeks.com/download4181.html
Avatar billede wwwcllucoznet Nybegynder
17. april 2009 - 22:57 #6
undskyld Henrik_js er ikke helt med efter egenskaber?
Avatar billede Henrik_JS Nybegynder
17. april 2009 - 23:02 #7
Højreklik på "denne computer"/computer i din start menu og i egenskaber, derefter i venstre side øverst skulle der gerne være en knap der står "Enhedshåndtering"
derefter får du et lille vindue frem, der kan du se dig frem til de enheder din computer består af.

Du kan se under netværk og display hvilken kort du har i maskinen.
Avatar billede wwwcllucoznet Nybegynder
17. april 2009 - 23:10 #8
der står systemgendannelse automatiske opdateringer fjernforbinelse generlt computernavn hardware avancret og ikke andre
Avatar billede wwwcllucoznet Nybegynder
17. april 2009 - 23:13 #9
oh i Hardware jaja ser den ventt
Avatar billede wwwcllucoznet Nybegynder
17. april 2009 - 23:16 #10
ja men er stadig ikke med. hvordan jeg finder ud af hvad jeg bruger der står jo ikke hvad jeg bruger kun navnet på dem

netværskort:
scientfic atlanta webstar 2000 series cable modem

diskdrev

min 4 usb og

samsund hd250hj

? hvad så nu
Avatar billede wwwcllucoznet Nybegynder
18. april 2009 - 00:33 #11
hej karise_larry  da ham den anden er afk. har jeg prøvet som du sagde men jeg har Service Pack 3 hvad gør jeg ??
:(