Avatar billede kittyhawk Novice
17. april 2009 - 15:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Medie center

Jeg har en plan !, men mangler noget viden omkring hvad der få´s på markedet i dag.

Jeg ønsker en touch-skærm mellem 12 og max 15 tommer, hvori, der er indbygget en form for PC, med stor harddisk og dvd-drev.

Planen er at bruge denne "skærm/enhed" til alt mit musik (cd-mp3 osv.) og evt. film (dvd-optagelser m.m.), enheden skal så tilsluttes en surround-forstærker og evt. en tv-fladskærm.

Meningen er så at alt medie styres via skærmen, med undtagelse af tv-kanaler og radiokanaler.

Jeg ved noget lignende kan få´s, men kender ikke rigtig markedet, kvaliteten og prisen, for den skal jo ikke være for høj.

Mon der er nogle eksperter, der vil byde ind med nogle kvalificerede bud, på en sådan enhed.

På forhånd tak

MVH BT
Avatar billede amite Mester
18. april 2009 - 14:30 #1
Jeg overvejer stærkt selv at bestille den nye Asus' "kichen top" hjem. Den er nemlig så vidt jeg ved kun ude i U.S.

Ligger på omkring $600.

http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=XPEvtodKRTfnQbCm
Avatar billede kittyhawk Novice
19. maj 2009 - 20:50 #2
Hej

Da der ikke er kommet et brugbart svar, vil jeg sige tak til dem, der har kommet med gode bud og dermed lukke den her.

Mange venlige hilsner

BT