Avatar billede bakkers Nybegynder
16. april 2009 - 21:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med dato

Hej

Jeg har et problem med at hente en dato ud.. I mySQL databasen står datoen rigtig, så hvis jeg datoen i dag står den rigtig i basen... som 2009-04-16

men når jeg så henter den ud på siden i asp så kommer den til at stå som f.eks 10-08-2007.... Jeg kører med FCKEditor på den ene side hvor den gør dette med datoen, jeg har mange andre sider hvor datoen kommer fint ud så derfor forstår jeg ikke helt hvad der sker her.
Avatar billede CCodam Nybegynder
16. april 2009 - 21:42 #1
Kan vi se sidens kode, eller i det mindste et udsnit heraf? :)
Avatar billede bakkers Nybegynder
16. april 2009 - 21:55 #2
hehe

Det var en fejl 40 jeg havde bare stirret mig blind på det.. JEg joinede 2 tabeller og da jeg fik løst det sådan at den ikke hentede den samme dato fra begge så løste det sig selv...