Avatar billede epoke_pla Nybegynder
16. april 2009 - 19:16 Der er 3 kommentarer

Kan ikke ændre tilbage til tidligere skærmopløsning

Hej,
En dag jeg tændte computeren oplevede jeg noget mærkværdigt. Skærmen så anderledes ud, og var i opløsning 1600 x 1000 fremfor 1680 x 1050. Hvis jeg ændrer i indstillinger til gammel opløsning, så bliver skærmen meget smal og underlige farver.

Skærmen er en HP L2245w - og jeg har prøvet at geninstallere drivere og gendanne fabriksindstillinger. Har I et bud på hvad kan være galt?

Hilsen
Peter
16. april 2009 - 19:35 #1
Generelt - skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, ... , ... ?

Hvilket skærmkort/driver ?
Avatar billede Darkhewy Nybegynder
16. april 2009 - 21:08 #2
Har du geninstalleret grafik driver? eller er det bare skærmdriver?

prøv med grafikdriver hvis det er ;)
Avatar billede mchlbk Praktikant
25. april 2009 - 22:26 #3
start->programmer->tilbehør->systemværktøjer->systemgendannelse.

Virker det?