Avatar billede nicolaihansen Nybegynder
16. april 2009 - 08:57 Der er 1 kommentar

"Spam" af task updates i outlook 2007

Jeg har et lille problem med outlook 2007.

En af mine ansatte sender mig tasks direkte, vi bruger ikke exchange. Dem tilføjer jeg til min taskliste, MEN når jeg så åbner dem, åbner en fil i en af de forskellige tasks osv, får han en update mail. Det er ret irriterende for ham - han får en syndflod af emails, når jeg gør det mindste :)

er det muligt at forhindre disse task opdateringer, eller ændre indstillingerne for dem?

jeg har kigget alle steder synes jeg, men uden resultat - derfor synes jeg at spørgsmålet er 'Svær'
Avatar billede nicolaihansen Nybegynder
16. april 2009 - 13:31 #1
bump, det må der da være nogen der ved noget om :)