Avatar billede batterystore Nybegynder
15. april 2009 - 15:46 Der er 5 kommentarer

Universal rejseadapter til min ferie.

Er der nogle der kender til en universal rejseadapter som er DANSK GODKENDT . Jeg ved at der sælges et hav af forskellige rejseadaptere i Danmark, men jeg vil kun købe en som er godkendt.

Krav:

- den skal have alle stik i én klods, ikke 7 forskellige    løsdele.

- dansk godkendt.

- virke begge veje, altså til udlandet og tilbage til dansk stik.

Jeg skal bruge den til min ferie d. 11 juni 2009
Avatar billede CCodam Nybegynder
15. april 2009 - 16:05 #1
Hvorfor skal den virke begge veje? Regner du da med at købe udenlandske el-artikler og bruge dem herhjemme i Danmark?

Dansk Godkendt? Hvem præcist vil du have har godkendt den?
Avatar billede CCodam Nybegynder
15. april 2009 - 16:21 #2
Avatar billede batterystore Nybegynder
15. april 2009 - 16:32 #3
Sikkerhedstyrelsen skal have godkendt dem. Til CCodam den du har fundet og linket til skal ifølge sikkerhedsstyrelsen trækkes tilbage. Da der kan være mulighed for at få stød. Har sådan én allerede, men vi har små børn, sååå du ved sikkerheden først.

Jeg kunne godt finde på at købe lidt elektronik med hjem. Jeg er vildt med gadget ;-)
Avatar billede CCodam Nybegynder
15. april 2009 - 16:38 #4
#3 Tror du får svært ved at finde en all in one boks, som sikkerhedsstyrrelsen vil godkende :)

Men håber da andre har et bud i så fald...
Avatar billede ThomasFF Nybegynder
02. marts 2011 - 15:42 #5
Jeg har en genial løsning!

Med denne rejseadaptor har du alt i en, og den virker til hele verden!

Du kan købe den her:

http://www.adventure-odl.dk/shop/rejseadaptor-earthlink-9975p.html