Avatar billede filurepasser Nybegynder
14. april 2009 - 16:44 Der er 7 kommentarer

Maksimerede IE sider

Alle sider i min IE7 åbner i halv størrelse. Hvordan får jeg med det samme maksimerede sider?
Avatar billede CCodam Nybegynder
14. april 2009 - 16:47 #1
Windows burde huske din sidste anvendelse...

Derfor prøv at luk alle IE vinduer (evt. tjek joblisten, at der ingen IExplorer.exe er tilstede)

Åben derefter IE en gang, maksimer vinduet og luk det igen.

Prøv så at se om IE vinduet er maksimeret når du åbner det igen :)
14. april 2009 - 17:01 #2
<CCodam>: Det vil ikke virke...

<filurepasser>: TRÆK IE vinduet til max størrelse.
Luk med [X] i hjørnet.

Så burde den huske det...
Avatar billede CCodam Nybegynder
14. april 2009 - 17:21 #3
#2 Kan det virkelig passe at den ikke husker om vinduet er maksimeret? men kun dens størrelse/placering?

Hmm, du har vel nok ret...skod :/
Avatar billede 285429 Nybegynder
14. april 2009 - 17:21 #4
Jeg har spurgt Microsoft om det  samme, de siger at det kan ikke lade sig gøre, men de leder efter en løsning.
14. april 2009 - 18:19 #5
Hmm... hvis man gør #1 trixet med eks M$ Word så ka' den godt...
Avatar billede CCodam Nybegynder
14. april 2009 - 18:31 #6
#5 It's a weird world :)
Avatar billede 285429 Nybegynder
14. april 2009 - 20:24 #7
Det er rigtigt nok at det virker i office, men det virker [b]IKKE[b] når det er link til hjemmesider (siger Microsoft).