Avatar billede zpanzer Nybegynder
14. april 2009 - 09:38 Der er 2 kommentarer

Allow Partial Trusted Callers

Hej.

For ikke så lang tid siden så ændrede min host deres security level på serveren hvilket resulteret i at mine hjemmesider begyndte at komme op med security exceptions, hvilket jeg har haft utroligt svært ved at finde ud af hvordan jeg kommer udenom

Fejlen kan ses på http://dev.3d-artist.dk.

Jeg bruger 2 custom dll filer til den side, det ene er en MySQL connector og det andet er FreeTextBox, og det er dem jeg tror at serveren ikke er glad for at køre.

Fejlen på siden er min DataAcces class som ser således ud:

-------------------------------
Imports Microsoft.VisualBasic
Imports MySql.Data.MySqlClient
Imports System.Data.OleDb
Imports System.Data

Public Class DataAcces
    Inherits System.Web.UI.Page

    'funktionen til at hente data fra en database
    Public Function GetData(ByVal SQL As String, ByVal Server As String, ByVal Database As String, ByVal User As String, ByVal Pass As String) As DataTable

        Dim objDS As New DataSet
        Dim o As MySqlHelper

        objDS = o.ExecuteDataset("Server=" & Server & ";Database=" & Database & ";Uid=" & User & ";Pwd=" & Pass & ";", SQL)
        Return objDS.Tables(0)

        'subrotinen til at redigere, slette eller oprette i en database

    End Function
    Public Sub ModifyData(ByVal SQL As String, ByVal Server As String, ByVal Database As String, ByVal User As String, ByVal Pass As String)

        Dim o As MySqlHelper
        o.ExecuteDataset("Server=" & Server & ";Database=" & Database & ";Uid=" & User & ";Pwd=" & Pass & ";", SQL)

    End Sub
End Class
-------------------------------

Jeg håber en af jer kan hjælpe mig, jeg er stadig forholdsvis ny på området.

Aner ikke om det kan hjælpe, men det er kodet ASP.NET 3.5
Avatar billede aaberg Nybegynder
14. april 2009 - 11:02 #1
Det er vel ikke en "Reference not set to an instance of an object" fejl du får, eller? Så vidt jeg kan se, sættes variablen "o" ikke til en instans.

Hvis det ikke er dette som er problemet, kan du komme med noget mere specifikt, som f.eks en fejlmeddelelse?
Avatar billede zpanzer Nybegynder
14. april 2009 - 11:57 #2
Jo, glemte at skrive det ind.

Her er den:

Security Exception
Description: The application attempted to perform an operation not allowed by the security policy.  To grant this application the required permission please contact your system administrator or change the application's trust level in the configuration file.

Exception Details: System.Security.SecurityException: That assembly does not allow partially trusted callers.

Source Error:

Line 24:        'subrotinen til at redigere, slette eller oprette i en database
Line 25:
Line 26:    End Function
Line 27:    Public Sub ModifyData(ByVal SQL As String, ByVal Server As String, ByVal Database As String, ByVal User As String, ByVal Pass As String)
Line 28:

Source File: d:\web\localuser\xd-artist.dk\dev\App_Code\DataAcces.vb    Line: 26