Avatar billede howdy Nybegynder
13. april 2009 - 14:13 Der er 3 kommentarer

Port Forwarding med 2 Routers

Hej.

Jeg har nu prøvet i et stykke tid at åbne port 39703. Jeg har prøvet nogle guides på nettet, dog uden helt.

Jeg har gået en guide igennem for at få en Static IP adresse, som jeg har forstået at man skal have for at åbne en port.

Jeg har en ZyXEL 2602R-16 og en Belkin F5D8231-4.
Min internetudbyder er Fullrate..
Jeg har to pc'er; en som tilsluttet ledning og en på trådløs.

Er der nogle der kan forklare mig hvordan man skal gøre?

MVH Mads.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
13. april 2009 - 15:04 #1
Sæt din Belkin op som AP, hvis ikke du allerede har gjort det.

Reservér en IP til den PC, der skal forwardes til. Alternativt giv den en fast IP. Dette gør du på din Zyxel.
Avatar billede CCodam Nybegynder
13. april 2009 - 16:51 #2
Som #1 beskriver, Så sluk for DHCP/NAT på din Belkin router, og forbind din ZyXel og Belkin via LAN portene på dem begge, altså IKKE Wan porten...
Avatar billede CCodam Nybegynder
15. april 2009 - 16:45 #3
#0 Fandt du ud af det? eller har du brug for yderligere hjælp?