Avatar billede mukeer Nybegynder
13. april 2009 - 11:32 Der er 3 kommentarer

Windows vista 64xbit hjælp

Heeey Ved ikke om jeg er den eneste der har prøvet det,

MEn hver gang jeg henter sådan en update til mit windows gider den ikke og start igen den siger bare 3/3 100 % så genstater den og gør det om og om igen ;S
Avatar billede beckann Nybegynder
13. april 2009 - 13:26 #1
Jeg ved ikke om der er en sammenhæng, men jeg var ude for det samme tidligere. I mit tilfælde var grunden at mine dokumenter ikke ligger på C:\........
Derfor kunne Vista ikke køre bestemte opdateringer, har dog ikke haft problemet efter SP1.

Har du SP1 på maskinen?
Søg evt på opdaterings nummeret, og se om der er andre der har problemer med netop den opdatering
Avatar billede mukeer Nybegynder
13. april 2009 - 13:48 #2
SP 1 ? hvad er det ?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
13. april 2009 - 17:42 #3
SP1 = Service Pack 1