Avatar billede hotmoller Nybegynder
11. april 2009 - 20:45 Der er 4 kommentarer

Installation af class library

Hej eksperter

Jeg vil gerne installere et java class library - nærmere bestemt The Relational Aspect Library.

http://homepages.ecs.vuw.ac.nz/~djp/RAL/index.html

Har hentet filen ral-13122006.tgz fra ovennævnte link og udpakket filen vha. winrar. Resultatet af disse anstrengelser er, at jeg stå tilbage med en fil, som genkendes som typen "file" ... hmm.

Har åbnet denne fil vha. wordpad og kan her se flere klasser erklæret + beskrivelse af cygwin scripts. Er i tvivl om hvorvidt mit approach er rigtigt, eller om jeg skal aflæse eller udpakke filen på anden vis. Kunne det f.eks. være som input til Eclipse (længe siden jeg har rodet med Java)

Har søgt efter en install guide men desværre uden held. Det er mit håb, at I kan hjælpe mig videre.

På forhånd tak og god påske

/hotmoller
Avatar billede arne_v Ekspert
11. april 2009 - 22:12 #1
Så vidt jeg kan se er det source code (Java og AspectJ) d.v.s. at du udpakker det og builder med ant. Og AspectJ skal nok være installeret først.
Avatar billede arne_v Ekspert
11. april 2009 - 23:40 #2
Jep.

udpak
sikre sig at APSECTJ_HOME peger på AspectJ root dir
ant

og jeg har en nydelig jar fil
Avatar billede arne_v Ekspert
22. april 2009 - 21:43 #3
OK ?
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juli 2009 - 21:59 #4
?