Avatar billede thecelt Nybegynder
11. april 2009 - 09:28 Der er 1 kommentar

Installation af CS4 på WIndows 7 fejler......

Hej alle,

Jeg har haft min cs4 master collection installeret på Vista uden problemer, men efter jeg skiftede langsomme vista ud med Windows 7 kan jeg ikke installere CS4 pakken. - ingen af programmerne. Jeg kører W7 - build 7000.

JEg har prøvet alt nu:

- kør som administrator
- kør som kompatibel med både XP og Vista
- slået alle firewalls, brugerrettigheder og virus programmer fra

Hvad kan jeg mere prøve????
Avatar billede mall Nybegynder
11. april 2009 - 11:39 #1
Jeg kører selv med photoshop på min pc, og det er med win 7.
Får du en fejlkode, eller sker der bare intet?