Avatar billede torbend Nybegynder
10. april 2009 - 23:42 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner man forkerte brugerindlæg?

En gang i 2004 er der skrevet indlæg om antivirus!

Jeg - TorbenD - ved ikke meget om Symantec antivirus og har ikke skrevet den udførlige artikel.

Jeg har prøvet at anmelde problemet til "eksperten"!
Jeg har prøvet at oprette spørgsmål under Koadmin! men Gertsen vil ikke gøre noget udover at slette indlægget!

Nu prøver jeg at lægge problemet ind under Opgaver - andre.

Opgaven for "eksperten" er nu at fjerne det indlæg fra mit brugernavn!

Er der nogen der kan hjælpe eller bliver dette også "bare" slettet?

Mvh Torben
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. april 2009 - 23:48 #1
I http://www.eksperten.dk/spm/869729 står der, at det er sendt videre i systemet. Hvorfor bliver du ved med at spamme eksperten.dk - og dermed alle os andre?
Avatar billede torbend Nybegynder
10. april 2009 - 23:51 #2
Jeg spammer aldeles ikke!!!!!!!!!!!!!

Se bare anmeldelserne - den sidste for 5 min. siden!!!!!!!!!!
Avatar billede torbend Nybegynder
10. april 2009 - 23:53 #3
Jeg er desperat efter at få den sidste hurdle fjernet i alle de problemer jeg har haft med dobbelt konto og andre der har skrevet under TorbenD.

Vil du hjælpe mig ud af det sidste nu?
Avatar billede torbend Nybegynder
10. april 2009 - 23:56 #4
Så lover jeg at min tone herinde bliver venlig og at jeg vil fortsætte med at hjælpe andre.

Spamme!!! Skam dig!
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
10. april 2009 - 23:56 #5
Dit indlæg blev ikke slettet, men du brugte en så nedladende og ubehagelig tone - i både det indlæg og i de fleste andre du har skrevet her på Eksperten.dk - at det blev spærret. Ikke mindst fordi adskillige andre brugere på Eksperten har klager over dig.

Vi har taget skridt til at undersøge dine konstante påstande om et indlæg i 2004, men som du måske har bemærket er det påskeferie.

Men vi har samtidig givet dig en sidste advarsel som bruger af Eksperten.

Jeg vil anbefale at du bruger Påskeferien til at læse reglerne for brugen af Eksperten (hint: http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser) og overvejer om du i fremtiden har lyst til at bruge Eksperten. Har du det - og er du indstillet på at holde en sober tone - er du fortsat meget velkommen.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. april 2009 - 23:59 #6
"Jeg spammer aldeles ikke!!!!!!!!!!!!!" - jo, du gør. Indse det dog, og få dig et liv.
Avatar billede torbend Nybegynder
10. april 2009 - 23:59 #7
Så vil jeg lige sige at det startede i Januar/februar!

Ingen ferie der!
Avatar billede torbend Nybegynder
11. april 2009 - 00:03 #8
Erik du er håbløs!

Eksperten har et problem!
Eksperten skal rette det problem!

Hvem gider dig?

Er der nogen der kan rette op på ekspertens fejl herinde?
Avatar billede torbend Nybegynder
11. april 2009 - 00:04 #9
Og jeg er også ligeglad med points! Erik
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. april 2009 - 00:08 #10
Nej, herinde er der ingen, absolut ingen, der kan rette op på fejlen. Derfor er det ren spam fra din side. Det er alene udviklerne på eksperten.dk, der kan. De er adviseret, jævnfør mit link - det står på deres liste, og Lars har bekræftet at det bliver rettet. Dine harmdirrende indlæg bevirker ikke at det bliver rettet 2 millisekunder tidligere - derfor tjener de alene til spam.

Eksperten.dk har et lille problem. Du har et stort. Kan du ikke bare holde mund til det er rettet?
Avatar billede torbend Nybegynder
11. april 2009 - 00:14 #11
Lars pcworld:

Så håber jeg at det der er ryddet op efter påske!

Jeg er aldrig nedladende med mindre der foregår ulovligheder!

Eksperten slår "hårdt" ned på ulovligheder såsom at fortælle om om pirat...
Men hvordan du laver el - der kan slå mennesker ihjel eller brænde væv i stykker - det bliver slettet?

Derfor er jeg kontant herinde og overvejer at kontakte sikkerhedsstyrelsen igen som autoriseret elinstallatør!

Du kan kontakte mig på: Dieckmann@idraet.dk

Mvh Torben Dieckmann
Avatar billede torbend Nybegynder
11. april 2009 - 00:16 #12
Så klapper vi hesten!

Sov godt og god påske.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
11. april 2009 - 00:18 #13
Torbend: Jeg vil godt lige for en sidste gang minde om hvad jeg skrev længere oppe

-----

Men vi har samtidig givet dig en sidste advarsel som bruger af Eksperten.

Jeg vil anbefale at du bruger Påskeferien til at læse reglerne for brugen af Eksperten (hint: http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser) og overvejer om du i fremtiden har lyst til at bruge Eksperten. Har du det - og er du indstillet på at holde en sober tone - er du fortsat meget velkommen.

Lidt læsehjælp:

- spamme, flame eller skrive indlæg uden relevans for det aktuelle spørgsmål.
- Indlæg på Eksperten.dk skal holdes i en sober tone. Nedsættende bemærkninger samt direkte personangreb eller injurier, det være sig mod firmaer eller privatpersoner, hører ikke hjemme på Eksperten.dk - og kan give anledning til deaktivering og sletning af indlæg.
- Ved accept af Ekspertens betingelser har du tilkendegivet, at du forstår og accepterer ovenstående betingelser.
- oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier.

...da jeg af princip ikke mundhugges på nettet er dette mit sidste indlæg i denne tråd. Ser jeg flere indlæg i mærkelige kategorier om denne sag eller flere anmeldelse mod dig / grove indlæg / personlige angreb fra din side tager jeg som Admin det som et udtryk for at du ikke ønsker at overholde Ekspertens retningslinier og vil herefter få brugeren deaktiveret.
Avatar billede torbend Nybegynder
11. april 2009 - 00:21 #14
Skrev forkert:

Citat: Men hvordan du laver el - der kan slå mennesker ihjel eller brænde væv i stykker - det bliver slettet? Citat slut!

Nej det er kampen for at stoppe det der bliver slettet!
Avatar billede torbend Nybegynder
11. april 2009 - 00:24 #15
Forstået!
Avatar billede snowball Novice
11. april 2009 - 00:33 #16
Torben: Bare lige for at få det helt på det rene:

Din diskussion vedr. "forkert el" blev ikke fjernet grundet formålet (hvilket var helt fint at belyse), men ene og alene pga. formuleringen af et betydelig antal af indlæggene i spørgsmålet.

Der var ikke ret mange indlæg i det spørgsmål der til sidst kunne overholde især punkt 2.2 i reglerne (og det gjaldt ikke kun indlæg fra dig selv).
Avatar billede torbend Nybegynder
11. april 2009 - 18:58 #17
Ok Geertsen.
Det kan jeg godt forstå nu.

Jeg blev revet med i går, da jeg så en bruger med 850k+ i point overfusede en ny herinde fordi han kommenterede med et svar?
Men du har ret i at tonen skal være pæn herinde.

Fremover er det kun sagligt snak fra min side.

Ha' en rigtig god påske alle sammen.
Avatar billede snowball Novice
11. april 2009 - 23:34 #18
Nu er der ingen brugere der har så mange point og den eneste der er i nærheden, har jeg aldrig set "overfuse" en anden!? ;)