Avatar billede lennart Nybegynder
10. april 2009 - 16:33 Der er 14 kommentarer

Lost sæson 5

Er der nogen der ved om sæson5 kommer på http://6-eren.dk/?
Avatar billede lennart Nybegynder
10. april 2009 - 16:35 #1
har lige skrevet til dem men de normalt ikke de hurtigste til at svare...
Avatar billede ksoren Nybegynder
10. april 2009 - 16:38 #2
Den kommer. Til mig skrev de, at de vil reklamere på hjemmesiden en uge før premieren og 14 dage før i tv.
Avatar billede lennart Nybegynder
10. april 2009 - 16:41 #3
okey men der kan jo betydet alt fra 14 dage til over et halvt år som blev til ca 8 måneder for sæson 4...har også været inde på den danske lost side..
Avatar billede ksoren Nybegynder
10. april 2009 - 16:43 #4
Ja, de er lige så vage som tv2. Standardsvaret:

"Da sæson 5 endnu ikke er programsat, vides det desværre ikke på nuværende tidspunkt, hvornår vi viser sæson 5"
Avatar billede lennart Nybegynder
10. april 2009 - 16:48 #5
Ja som om de lige beslutte dagen inde. "Når skal vi ikke købe sæson 4 og begynde at vise den i morgen."
Ja mener med alle de genudsendelser må der da være let af finde plads i programfladen..

Jeg så først reklame for den natten inde de begyndte på 4 sæson og så viste de kun et afsnit håber de er lidt mere kvikke denne gang..
Avatar billede lennart Nybegynder
15. oktober 2009 - 19:48 #6
er der nogen der ved om de (6-eren)bare holder pauser kan se den ikke kommer på tirsdag?
heroes kommer heller ikke ?
Avatar billede Mart_B Nybegynder
20. oktober 2009 - 21:19 #7
Har lige skrevet til dem og spurgt.. inde på deres hjemmeside reklamerer de med "Superserier hver torsdag" (sig mig plejede det ikke at være på tirsdage eller er det bare mig..) men under "Tv-guide" er der ikke programsat hverken "Lost" eller "Heroes"...
Avatar billede lennart Nybegynder
20. oktober 2009 - 22:56 #8
nej var godt klar over det ikke kom iaften. Men det er da skod de har kun vist en 4-6 afsnit af 5 sæson. Overvejer stærk at købe den på dvd. Den udkommer den 28 oktober :)
Har du også spurgt til Heroes?
Avatar billede Mart_B Nybegynder
21. oktober 2009 - 13:19 #9
Spurgte også til Heroes, jeg poster når der kommer et svar (hvis der kommer et svar!). Hvis de kun har købt et par enkelte afsnit er det for langt ude.. overvejer sgu også at købe DVDerne..
Avatar billede lennart Nybegynder
21. oktober 2009 - 16:33 #10
har lige set inde på deres hjemmeside de sender heller ikke heroes og Lost næste uge.så de har nok givet op..
Avatar billede Kira86 Nybegynder
22. oktober 2009 - 16:31 #11
Faldt lige over dette forum, da jeg selv prøvede at finde ud af hvorfor de ikke sendte Lost i tirsdag, og tænkte lige, at jeg ville fortælle jer, at jeg idag har fået svar fra SBS tv. De siger at Lost holder pause for at give plads til andre programmer, men bliver genoptaget i uge 46. Så det er vel altid noget - så håber jeg bare at vi kan få lov til at se sæsonen færdig denne gang!
Avatar billede Mart_B Nybegynder
26. oktober 2009 - 23:36 #12
For mit vedkommende medfører pausen, at jeg køber sæsonen når den udkommer her i slutningen af måneden..

Hmm... give plads til andre programmer.. pudsig forklaring taget i betragtning hvilke programmer der er "givet plads til". Det lyder som en BS forklaring. Men tak for info!

Mart
Avatar billede lennart Nybegynder
27. oktober 2009 - 14:59 #13
ja min økonomi er ikke lige til det skulle have købt den da man kunne bestille den til 300kr nu koster den ca 600 kr.

ja en bullshit forklaring især når man tænker at om et halvt år har de nok genudsendt hvert afsnit 10 gange.. måske man kunne sætte nogle "nye" programmer på der så..
Avatar billede lennart Nybegynder
02. december 2009 - 16:31 #14
så holder de åbenbart pause igen igen!
Nogen der ved hvornår de starter igen?