Avatar billede KongKurs Juniormester
09. april 2009 - 23:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mangler feedback på min side.

Hej alle,

Jeg ville høre om der var nogen som ville give mig lidt feedback på www.mobex.dk !? Siden er halv(hel)død og jeg ved ikke rigtig hvad jeg kan gøre ved den.

Håber i vil kigge - tak!

mvh
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. april 2009 - 00:50 #1
Hej..

Har lige været inden for at kigge..

Det er en ok side men..

1. Der mangler noget gratis software (låse op free software +)
2. Dine ringtoner er mega dyrer (kan gøres gratis med bluetooth eller kabel)
3. og måske ligge nogle spil ind som man kan downloade gratis og du har reklame på siden som du kan tjene på..
Avatar billede palle_pirat Nybegynder
10. april 2009 - 09:19 #2
Hej, jeg har også lige været et smut forbi.

1. Jeg havde aldrig hørt om siden før nu, så overvej måske noget reklame.
2. Jeg kunne godt tænke mig en sorterings-funktion, så man kunne sortere de forskellige mobiler efter henholdsvis pris, oprettelsesdato, mærke, osv...

Ellers så virker siden rigtig professionel.
Avatar billede Pia_Jensen Nybegynder
22. maj 2009 - 20:12 #3
Smaddergod idé. Undrer mig over, at man skal sætte hak for at acceptere "Betingelserne for sidens anvendelse" men der er ikke nogen betingelser? Det ville være betryggende at vide, hvordan Mobex tjener sine penge?

Fine produktfotos!
Avatar billede KongKurs Juniormester
02. januar 2013 - 13:42 #4
lukker