Avatar billede thorkil1 Nybegynder
08. april 2009 - 17:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fjerne secured area notification

Jeg er ny på surftown. Har oprettet 10 domæner. På et af dem har jeg fået sat at det er sucured area. Det kan jeg simpelthen ikke få fjernet igen. Øv...

Når jeg i browser taster adressen bliver jeg bedt om navn og kode. Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg har gjort for at stedet kræver navn og login - og jeg kan ikke fjerne det igen.

Systemet siger at der er en htaccess-fil.. men jeg kan ikke se den i filhåndteringen...

HMMMM

thorkil
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. april 2009 - 17:49 #1
Har du haft uploadet en htaccess fil til domænet?
Avatar billede thorkil1 Nybegynder
09. april 2009 - 21:07 #2
ja jeg har haft uploaded en htacess fil i forbindelse med opsætningen af Joomla-programmet.

mvh
Thorkil
Avatar billede thorkil1 Nybegynder
31. december 2009 - 10:56 #3
tak for hjælpen - lukker nu, da der ikke ernoget svar

mvh
Thorkil