Avatar billede aalborgportal Nybegynder
06. juli 2001 - 10:59 Der er 2 kommentarer

Opstart af ny web site med arbejdsbase i Aalborg

Jeg er en civilingeniør med 13 års erhvervs erfaring inden for SW udvikling.

Jeg kunne godt tænke mig at oprette en web site sammen med 4-5 andre. Det skal være fritidsarbejde 10-20 timer ugentligt. Projectet skal køres professionelt med faste møder, tidsplaner mv.
Jeg ønsker et samarbejde med nogle fra Aalborg området. Vi skal alle være rimeligt erfarne og supplerer hinanden vha. vores forskellige baggrunde.

Min eget baggrund er ikke speciel web orienteret, nærmere system konstruktion (C,C++,Oracle,Sql, Unix,windows,MFS,STL,COM,ODBC). De sidste 4½ år har jeg arbejdet som udvikler inden for mobil telefon branchen.

Hvis du har lyst, tid og er seriøs omkring at lave en success-web site, så skriv til:

aalborgportal@hotmail.com

Så vil jeg indkalde til et møde hvis der er nok interesse.
Avatar billede nederbasse Nybegynder
29. juli 2001 - 01:12 #1
Og hvad skal deb website være om ?
Avatar billede sy Nybegynder
19. august 2001 - 16:53 #2
helt enig hvad skal den side være om