Avatar billede mandula Nybegynder
08. april 2009 - 12:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Placering af firmalogo fil?

Hej

Håber der er en der kan hjælpe mig, jeg har brug for at finde frem til den placering mit firmalogo har på min computer. Det er så vidt jeg husker en jpeg fil. Det er det billede som C5 light anvender på mine fakturaer. Mindes at den sti er rimelig standard, så håber der er nogen der kan hjælpe med et svar!

Mvh
Mandula
Avatar billede cpfrande Nybegynder
13. maj 2009 - 15:14 #1
Hej Mandula,

Nu har jeg ikke meget styr på C5, da jeg primært arbejder med Navision (Dynamics NAV).

I Navision indlæses filen dog ind i databasen, hvorfor der ikke linkes til en placering på ens harddisk. Jeg kunne forestille mig, at det samme er tilfældet med C5.

Derfor kan du derfor ikke finde placeringen, da det netop er inde i databasen.
Avatar billede mandula Nybegynder
13. maj 2009 - 15:32 #2
Hej cpfrande

Tak for dit svar. Jeg har desværre ikke haft tid til at dykke mere ned i det, og det er i mellemtiden heller ikke blevet nødvendigt for mig at finde filens placering, så jeg tillader mig at lukke den her.
Avatar billede mandula Nybegynder
13. maj 2009 - 15:37 #3
<
Avatar billede cpfrande Nybegynder
13. maj 2009 - 15:49 #4
Det er bare i orden.