Avatar billede vraa Nybegynder
07. april 2009 - 22:28 Der er 2 kommentarer

Kun VGA skærm viser noget under boot

Hej

Jeg har et vista medie center med at ATI HD 2400 grafikkort. Der er både DVI og VGA udgang. Når jeg booter op vises der kun noget på skærmen koblet til VGA udgangen og ikke på skærmen koblet til DVI. Her vises først noget når der skal logges på. Nogen der ved hvorfor og om der kan gøres noget så også DVI viser noget under boot?
Avatar billede steffansp Nybegynder
08. april 2009 - 12:15 #1
Når du er forbunde til vga skærmen skal du bare gå ind i bios og så ændre den til at vise DVI/HDMI. Tænker du kun vil køre med dvi?
Avatar billede vraa Nybegynder
13. april 2009 - 17:29 #2
Jep, vil kun køre med DVI som primær. Men i bios kan jeg kun vælge agp el. agp express (valgt). Der står ikke noget med hdmi/dvi.