Avatar billede hobbittend Novice
07. april 2009 - 16:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fortjeneste med Google Adsense

Hey!

Er der nogen der har nogen erfaringer med google Adsense og kan svare mig på følgende?

- Hvor meget får man ca. for en reklame per. hit?
Avatar billede grevlindgren Nybegynder
07. april 2009 - 17:11 #1
Det kan der ikke svares entydigt på, for det kommer i den grad an på hvad dit site handler om, således er der klik indenfor VVS og Hotel området der ligger på mellem 75 og 100 kr. men normalen er mellem 1-2 kroner pr. click.
Avatar billede hobbittend Novice
07. april 2009 - 17:18 #2
Mener du pr. click på reklamen eller for hver visning?
Avatar billede keysersoze Guru
07. april 2009 - 17:48 #3
Du får ikke betaling for visninger - kun kliks.
Avatar billede hobbittend Novice
07. april 2009 - 18:08 #4
Findes der en anden form for adsense der giver betaling pr. visning?
Avatar billede grevlindgren Nybegynder
07. april 2009 - 18:39 #5
Ikke så vidt jeg ved, man kan muligivs få en sådan løsning via tradedoubler, men det kræver at der er en køber og det tvivler jeg på, man skal ahve et temmelig rpof. site for at kunne afregne i CPM
Avatar billede grevlindgren Nybegynder
07. april 2009 - 18:58 #6
Har lige dobbelttjekket, og noget tyder på Adsense tillader CPM opsætning, hvilket jeg faktisk ikke var klar over, kan i hvert fald se at jeg som indkøber kan købe CPM-kampagner, er dog ikke interesseret, da jeg får flere visninger på investeret dollar ud af at købe kliks.