Avatar billede alfridis Nybegynder
06. april 2009 - 13:27 Der er 1 kommentar

Digital kopi af hjemmeside

Jeg står på en venteliste til en lejlighed. Man kan kun tjekke sin placering på listen via en hjemmeside. Lejligheden tilfalder den person som står øverst på listen på en bestemt dato (lidt som en auktion der slutter). Hvilket jeg håber, jeg gør.
I så tilfælde vil jeg gerne kunne bevise, at jeg er "vinderen".
Spørgsmål:
Er et Screen Dump nok (Prnt Scrn) med et ur i baggrunden ?
Eller findes der en slags digital kopi, man kan foretage af en hjemmeside ?
Tak
Alfridis
Avatar billede mjlb Nybegynder
06. april 2009 - 20:44 #1
Tror det er fint nok med et screen shot. Selvfølgelig kan et billede manipuleres i f.eks. Photoshop, men hvis man laver en kopi på en anden måde kan den sikkert også manipuleres. Så i sidste ende er det nemmeste vel et screen shot.

Men kan selvfølgelig være der nogen herinde der kender et smart trick :)