Avatar billede pulv3n Nybegynder
06. april 2009 - 12:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjlæp til brug af problemløser funktionen i excel

Hej

Jeg er ved at skrive en opgave om placering af faciliteter. Dertil skal jeg anvende excels solver funktion. Jeg har dog nogle problemer med at få det til at virke.

Jeg har uploadet mit excel ark her: http://www.simonm.dk/Ark.xlsx
Der findes også en beskrivelse af problemet.
Hvis du kan finde ud af hvordan jeg får problemet løst må du meget gerne sende mig svaret på simonm@simonm.dk. Det er især det, at få modellen til at forstå at at den skal sætte et 1 tal når faciliteten er åben og 0 når den er lukket der volder mig de største problemer

På forhånd tak

Simon
Avatar billede pulv3n Nybegynder
07. april 2009 - 10:08 #1
Ingen der har en ide til at løse problemet?
Avatar billede pulv3n Nybegynder
02. oktober 2010 - 11:07 #2
lukket