Avatar billede kyffer Nybegynder
06. april 2009 - 10:30 Der er 6 kommentarer

Søgning på eksperten.dk

Hejsa.

Er jeg den eneste som har alvorlige problemer med at lave en søgning på eksperten? Hvis søge funktion ikke virker, så er det umuligt at finde svar på om et spørgsmål har været behandlet før.

Hvis jeg søger på SSL i Apache, så får jeg 3 resultater, men mulighed for at se 17 sider. Hvis man trykker næste, så er restulaterne pludselig en søgning i alle kategorier.

Jeg har forsøgt med både IE7 og Firefox, med samme resultat.

Hermed udskrift af hvad jeg får af søgningen:

---------------------------------------------------
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 17 Næste
Status Titel Indlæg Oprettet Sidste indlæg
ssl på to hjemmesider på en server
Apache | 60 point 7 31/03 - 2009
Kl. 18:53 05/04 - 2009
Kl. 22:02
Redirecte http til https.
Apache | 15 point 6 30/03 - 2009
Kl. 19:01 05/04 - 2009
Kl. 20:05
Kan ikke få subdomæner til at virke på min webserver
Apache | 30 point 6 15/03 - 2009
Kl. 19:13 15/03 - 2009
Kl. 19:58

(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 17 Næste
---------------------------------------------------
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
08. april 2009 - 13:53 #1
Tak for tippet. Vi er klar over problemet og det står meget højt på listen når vi arbejder videre med de knapt 40 bugs vi har på listen.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2009 - 17:49 #2
Ja, det kan undre nogen at fejlen ikke forlængst er blevet rettet. Tror fejlen har været der siden det nye design. Der er i hvertfald en del indlæg hist og her omkring dette.

Jeg har opgivet at bruge Eksperten.dk. Siden er simpelthen ubrugelig uden søgefunktionalitet... og dette skriver jeg som en bruger der har været med helt fra starten af eksperten.dk

Håber I sender en mail ud til alle brugere når fejlen er rettet. Jeg er sikker på at I har en del inaktive brugere som ikke kommer her mere pga. lige netop den fejl.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
17. april 2009 - 18:22 #3
Der er meget som kan undre. Følger du med på bloggen kan du se hvad vi arbejder med: http://www.eksperten.dk/blog/11. Så vi tager udviklingen meget alvorligt, bare ikke altid i den rækkefølge som alle er enige om.

Det er dog heldigt at du stadig vil kigge forbi selvom du har opgivet at bruge eksperten.dk. Vores interne statistikker - og de offentlige fra fdim.dk - viser heldigvis at der kommer flere nye brugere end før og at de bruger sitet mere.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2009 - 19:05 #4
Okay - fint med en blog hvor I skriver lidt om hvad der bliver lavet, og hvilke udbedringer der er i sigte. Den er gået min næse forbi :-)

Jeg ser dog så også at søge-problematikken overhovedet ikke er nævnt, selvom den - synes jeg - er en væstentlig del af siden.

Der er dog et punkt under "løste opgaver" som omhandler søgning. Er der tale om et side-effect fra den, siden at søgning ikke virker?

Tak for dit hurtige svar ;-)
Avatar billede wwwcllucoznet Nybegynder
17. april 2009 - 23:47 #5
jeg syntes da ikke der er et problem :P finder det altid nemt
Avatar billede wwwcllucoznet Nybegynder
18. april 2009 - 00:13 #6
jeg vil bare sige jeg er mega meget tilfreds :D ikke noget at klage over fra min side!!!! i styre S-k-X
hjælp efter 5-15min :p ikke dårligt og selv kl 11.48 :P

=)