Avatar billede StarLux Nybegynder
04. april 2009 - 15:25 Der er 4 kommentarer

Hjælp med at teste pokerstuen.dk i dag lørdag.

Hej, har lanceret et nyt og unikt koncept. Sitet startede op d. 23. marts. Men der har ikke være så meget gang i den endnu, derfor vil jeg høre om der er nogle behjælpelige der vil teste systemet ved at være spille poker?

Sitet hedder: pokerstuen.dk

Vil gerne høre jeres ris/ros.
Avatar billede Six Nybegynder
04. april 2009 - 17:39 #1
Førstehånds indtryk:
Jeg synes ikke forsiden er specielt fangende - og den viser TYDELIGT at det er en side der bygger på reklamer. 50% af forsiden er reklame. Allerede der ville du have mistet mig, hvis jeg selv surfede ind på den.

Du har et godt navn til siden, ingen tvivl om det - det signalerer hygge :)

Næste punkt.
Hvis du virkelig vil fange folks interesse, så bliver du sgu nødt til at lade dem spille gratis - give dem nogle gratis point, Jo du giver 1000 point i bonus - folk skal så optjene 100 point i bonus, før de kan få de 1000 i bonus du vil give? - der tror jeg du mister 95% af de mennesker der forsøger sig med din side. Folk skal fanges i dit univers, før de gider at arbejde for sagen. For mit eget vedkommende, jeg gider absolut ikke sidde og oprette mig 12 forskellige steder for at optjene point nok (på 24 timer) - til at spille 2 spil poker. Dine mindste borde koster jo 1000 point for at sidde med?

Men anyways, så ser selve systemet ud til at fungere fint.

my 2 cents. :) håber du kan bruge det til noget.
Avatar billede Six Nybegynder
04. april 2009 - 17:40 #2
100 point i bonus, skal self være 1000 point :)
Avatar billede Six Nybegynder
04. april 2009 - 17:41 #3
Og en helt anden ting: Din side falder fra hinanden i Firefox, det skal du nok også lige have styr på :)
Avatar billede groovin Nybegynder
04. april 2009 - 19:27 #4
Var lige inde at kigge...

Er det en rent teknisk betatest du er ude efter?

Hvis det er side og koncept som helhed, så vil jeg gerne høre:

Hvem (hvilke kunder) henvender du dig til?
Har du tjekket dine konkurrenter?
Hvad er ideen / hvorfor tror du selv på den?

Så kan jeg måske give lidt konstruktiv feedback.