Avatar billede mee3 Nybegynder
02. april 2009 - 14:23 Der er 4 kommentarer

vurdering af spil hjemmeside

så nu har jeg vist fået gjort en hel masse ved min hjemmeside siden sidste gang jeg fik den vurderet så nu vil jeg gerne have den vurderet igen.
jeg syns selv den er som den skal være men det ka jo være der er andre der ik gør eller ka komme med en ide til forbedering.

siden er http://www.jo.wep.dk
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
02. april 2009 - 19:20 #1
Hej..

Det er god og overskuelig spileside du har fået lavet..

der er bare en ting som jeg syntes der mangler og det er
en "Normal-Mode" og en "Fullscreen-Mode" (Icon/Link)til hvert enkelt spil.
-ellerr er den bare super... (o:
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
02. april 2009 - 19:21 #2
-Upz- -ellers (o:
Avatar billede bjorn-se Nybegynder
08. april 2009 - 12:42 #3
Jo, kan godt lige den. Kune en lille ting du har stavet kontakt fejl.
Ønsker dig en god påske med meget spil.
Avatar billede webweaver Praktikant
13. april 2009 - 10:16 #4
Ganske udemærket site.
Fint og simpelt design med rolige farver.
En rimelig overskuelighed.

Du bør arbejde med dit banner.
Istedet for bare JO.WEP i tekst, kunne noget grafisk være på sin plads.

Kontakt skal lige rettes til. Stavefejl. Som også nævnt ovenover.

Der er lige 1 ting, jeg synes virker "ude af balance".
Fra din topmenu (horisontale) til din sidemenu (vertikale) er der et lille luftrum. Altså mellem "forside og kategorier". Det er også nødvendigt ser det ud som om. Men så synes jeg også de bør have det mellemrum ude hvor selve indholdet er, så den lyse baggrund starter samtidig med boksen "kategorier" ude i menuen.

Det vil nok give en hård kontrast, som kunne afhjælpes med noget border eller shadow evt. Hvis ikke, så burde du i det mindste lave tomrummet i samme højde som de andre derned af. :)

Der bør også være et mellemrum mellem den nederste del af sidemenuen og reklamen.

Siden er set i Vista - IE 7.0