Avatar billede probelmos Nybegynder
06. juli 2001 - 00:06 Der er 5 kommentarer

INGEN REKLAMER

Hej

Kender i et program el. flere som fjerner irreternde popups og evt. reklamer..

/Michael
Avatar billede kapla Nybegynder
06. juli 2001 - 00:07 #1
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. juli 2001 - 00:13 #2
probelmos:> Læser du ikke dine egne spørgsmål !?
Det andet du postede, der kom kapla0 netop med denne URL!!
Avatar billede probelmos Nybegynder
06. juli 2001 - 00:17 #3
Kære tdaugaard.

Jo det gør jeg, men det kunne være i andre havde nogle ANDRE sider...

/Michael
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
06. juli 2001 - 00:34 #4
Norton internet security 2000 (eller 2001)
Det har flere ting som man kan slå til, bl.a. firewall, privacy-protection og så add-blocking.
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2001 - 09:38 #5
prøv at gå ind på www.download.com og skriv så banner i søgefeldet, så kommer der en hel stripe programmer, hvor der bl.a. er programmer til fjernelse af banner.

Endvidere er der det meget omtalte program www.webwasher.com/ , som har været meget omtalt i dagbladene ;o)