Avatar billede shakespeare Nybegynder
01. april 2009 - 22:07 Der er 2 kommentarer

Genlyd af egen stemme på Skype.

Hej,

Når jeg starter skype, så kan jeg med det samme høre min egen stemme som "ekko" i mit headset. Dette problem gælder også selvom jeg ikke har startet en samtale. Problemet er opstået efter jeg opdaterede Skype.

Jeg bruger windows xp, og selvfølgelig nyeste version af Skype.

Håber at nogen kan hjælpe mig...
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
01. april 2009 - 22:45 #1
Hej..

prøv at gå ind i "Lyde og lydenheder"

og slå mic-afspil fra..
Avatar billede shakespeare Nybegynder
06. april 2009 - 00:23 #2
Tak,

Jeg gør nu sådan her:

"Lyde og lydenheder" + "mikrofon" + "avanceret" + "slå monitor fra"

Det fjerner dog kun problemet når jeg ringer op først...
Jeg skal altså lige høre mig selv sige:
"goddag, hvordan går det?"
- mens jeg kører rutinen:
"Lyde og lydenheder" + "mikrofon" + "avanceret" + "slå monitor fra"

Denne lydindstilling virker så KUN til næste opkald.
Mit ønske er at få lydindstillingen til at blive dér for evigt?!
"Anvend" knappen virker tilsyneladende ikke.

Godt at mennesket kan tilpasse sig computeren :)